„Az elmúlt években egyre erőteljesebbé vált az eseményturizmus, az utazók a helyszín lefoglalásával párhuzamosan aktívan keresik a közelben elérhető élményszolgáltatásokat is. Az utazók minőségi programok formájában kapnak inspirációt a vakáció megtervezéséhez, a szállás lefoglalását követően pedig mindehhez még kedvezményesen is férhetnek hozzá. Ezzel a megoldással a helyi szolgáltatók is nagyobb figyelmet kapnak, és bővülő vendégkörhöz juthatnak” – mondta Szabó Zsolt, a Szallas.hu turizmus menedzsere.
Balatoni hajózástól az egri várig
A látogatók a szálláshely lefoglalása után külön adatlapokon látják a közelben található programkínálatot, melyeket további kommunikációs csatornákon keresztül (pl.: Facebook, blog) intenzíven hirdet a Szallas.hu. A vendégek a szállásfoglalás után kapják meg, és tölthetik le a környező összes attrakcióra kedvezményt biztosító kupont. „Mindössze 2 hete indultunk 80 ajánlattal, s e rövid időszak alatt már több mint 3000 kedvezménykupont igényeltek. Így nagyon bizakodóak vagyunk, hogy a 300 ezer feletti belföldi foglalásunk teljesítése mellett mostantól a helyszíni lehetőségeket is megismertethetjük a vendégekkel. Partnereink között megtalálható a Hévízi Tófürdő, a Balatoni Hajózási Zrt. vagy például az egri vár. Célunk, hogy az élménykínálat egy éven belül teljeskörűen kiszolgálja a belföldi utazói igényeket, és piacvezető szerepet töltsünk be az élményturizmus területén is” – mondta Szabó Zsolt.
Programmal növelhető a vendégéjszakák száma
A kezdeményezéshez bármely, minőségi tartalmat kínáló turisztikai attrakció ingyenesen csatlakozhat minimum 10%-os kedvezmény felajánlásával. A Szallas.hu együttműködik a helyi turisztikai szervezetekkel is. „A hazai kiruccanások kapcsán egyértelmű, hogy az élményturizmus további fejlődést hordoz: azok a vendégek, akik a közeli lehetőségekbe belekóstolnak, általában tovább is maradnak, így a Szallas.hu új szolgáltatása révén növekedhet az átlagos vendégéjszakák száma a belföldi turizmusban” – mondta Hegedűsné Majnár Márta, az Eger Városi Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezetője.
„Az eddigi tapasztalatok nagyon pozitívak, mi úgy látjuk, hogy ezzel a megoldással egy új vendégkört érhetünk el, így növekszik majd a kihasználtságunk” – tette hozzá a Balatoni Hajózási Zrt. képviseletében Mihalovics Dóra, marketing vezető.
Programokat kínáló POI (Point of Interest) adatlapok: